Mai mult, creșterea în primul trimestru din acest an este superioară aceleiași perioade din 2015. „La anumite categorii de produse piața a crescut undeva între 2 și 5%, mă refer, să spunem, la capitolul detergenți și produse de curățenie (n.n. asta, probabil, pentru că au fost recent și sărbătorile de Paști) unde rulajul a fost mai mare în ultima perioadă și s-a simțit o creștere pe care nu am mai văzut-o și simțit-o de la începutul crizei financiare. Economia la nivel local, cel puțin în comerțul mic, în magazinele mici și mijlocii, magazine de cartier cum sunt denumite, dă semne de revenire în ultimii doi ani. Și este foarte bine că a început o ușoară creșterea a consumului și în Suceava. Se mai dezvoltă și micile afaceri și implicit lumea o duce mai binișor, nu chiar de la o zi la alta”, ne-a spun Traian M., proprietar al unui magazin, cu de toate, din cartierul sucevean George Enescu.
Magazinele de cartier din Suceava au vânzări ceva mai bune
Reducerea taxei pe valoare adăugată – TVA, de anul trecut, a atras după sine un răspuns imediat și din partea pieței din județul Suceava, consumul începând să-și revină.
Lasa un raspuns