În săptămâna 2 – 7 decembrie a.c., Facultatea de Științe ale Educației din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava a organizat Școala de iarnă FLOURISH, care a reunit studenții internaționali ai programului de masterat Resilience in Educational Contexts.
Programul școlii de iarnă a oferit participanților șansa de a se implica în ateliere interactive din domeniul educației, axate pe situațiile de criză și burnout, și a adus în atenție exemple de bune practici privind practicile de educație inclusivă și promovarea rezilienței prin curriculum la decizia școlii, facilitate de formatori, profesori și psihologi suceveni. De asemenea, organizatorii au creat contexte care să antreneze modalități de autocunoaștere, intercunoaștere și dezvoltare a rezilienței prin explorarea emoțiilor și prin exerciții de exprimare artistică și plastică. Studenții au venit în contact cu realitatea școlii românești prin vizita efectuată la școlile din Panaci și Coverca, unde au fost inspirați de modelul de leadearship promovat în comunitate și de impactul pe care îl poate avea deschiderea spre formare și dezvoltare profesională continuă a cadrelor didactice.
„Suntem recunoscători tuturor partenerilor care au împărtășit cu generozitate propria expertiză, contribuind la formula unică a acestei școli de iarnă: cunoaștere academică, îmbinată cu bune practici și aspecte culturale specifice Bucovinei”, au transmis reprezentanții USV.
Lasa un raspuns