Nu există sucevean care să nu fi fost măcar o dată prins in traficul infernal dintre cartierul Burdujeni și restul orașului. Un drum care, în mod normal durează puțin peste cinci minute cu mașina – între Centru și Burdujeni – se transformă într-o adevărata excursie de chiar și o oră. Se pare că au prins și autoritățile de veste, pentru că s-ar părea că se pun pe treabă, din moment ce au decis că este cazul să se întrunească într-o ședință de Consiliu Local unde vor hotărî ce s-ar putea întâmpla în Suceava pentru a se fluidiza traficul.

Având în vedere că doar în câteva zile supermarketul Lidl își anunță deschiderea, iar Bazarul nu întârzie nici el prea mult, se anunță o aglomerație de coșmar, pentru toți cei care vor să circule cu mașina. Să nu mai reamintim nici de sărbătorile de iarnă care sunt la un pas distanță și care anunță, ca de obicei, cumpărături record. Evident, nu este o coincidență faptul că majoritatea centrelor comerciale sunt în Suceava de după râu și tot aici se înregistrează cele mai mari cozi în trafic, așadar presiunea fiind evidentă pentru administrația locală, în încercarea de a respecta cetățenii urbei.

Astfel, primăria a anunțat că intenționează să contracteze o firmă de consultanță care să creeze un plan de intituire a reglementărilor de fluidizare a traficului.

„Este evidentă necesitatea fluidizării traficului rutier și reglementarea circulației rutiere și pietonale în această zonă cu respectarea prevederilor legislației în domeniu. Documentația elaborată va avea la bază un studiu de trafic care va evidenția fluxul de autovehicule pe oră în fiecare intersecție”, a explicat edilul.

Până se va angaja această firmă de consultanță, administrația locală a hotărât că se vor face câteva modificări la circulația din oraș. Prin urmare, în intersecția dinspre Calea Unirii și căile de acces către SC Ambro SRL și Shopping City Suceava (calea de acces dinspre Bazar) se interzic virajele la stânga și se instituie obligativitatea de virare la dreapta pentru participanții la traficul rutier care ies dinspre Ambro și SCS.

De asemenea, trecerea de pietoni din apropierea sensului giratoriu, din același loc, se va muta între cele doua stații de autobuz de pe ambele sensuri. La fel și între stația de carburanți OMV și Bazar se dorește instalarea unui semafor manual și a unei treceri de pietoni.

În ultimul timp Suceava a cunoscut o creștere a numărului de mașini, în condițiile în care infrastrucutura a rămas aceeași. Astfel de cozi au devenit un fenomen normal în Suceava, fiind nevoie de reale modificări pentru ca noi, participanții la trafic să vedem efecte semnificative.

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.