Fiecare dintre proprietarii de hoteluri și pensiuni este dornic să obțină cât mai multe recenzii pozitive din partea clienților și speră, bineînțeles, ca aceștia să apeleze și cu alte ocazii la serviciile de masă și cazare puse la dispoziție de echipa hotelului.
Întrucât Suceava este un important obiectiv turistic pentru toți cei care își doresc să trăiască experiența autentică românească, județul nu duce lipsă de pensiuni și case de vacanță care își deschid porțile turiștilor. Pe o piață cu o concurență atât de mare, este foarte important să știi care sunt punctele forte și cele slabe ale afacerii tale și să găsești metoda perfectă de a le capta atenția potențialilor clienți.
Descoperă care sunt top 3 cele mai utile sfaturi de care trebuie să ții cont pentru a-ți duce afacerea din domeniul HoReCa pe cele mai înalte culmi:
- Acordă o atenție sporită tuturor detaliilor
Chiar dacă tendința multora este de a crede că oamenii în general nu au un simț al observației foarte bine dezvoltat și că micile inconveniente nu vor fi sesizate de clienți, lucrurile nu stau deloc așa, în special când intră în joc și plata unei sume considerabile de bani. Acordă o atenție deosebită tuturor detaliilor legate de curățenie și confort și cu siguranță îi vei cuceri pe cei cazați în pensiunea ta. Investește în cele mai bune odorizante de cameră, decorează cu ajutorul unui expert în design interior și contractează cu o firmă de curățenie serioasă.
Erorile sunt omenești, însă pentru a-ți face oaspeții să se simtă mai bine ca acasă atunci când îi primești, este esențial să țintești perfecțiunea. Nu știi ce să alegi? Începe de aici: vezi gama de odorizante de la Arli.ro și rezolvă întâi cele mai arzătoare și evidente probleme care îți vizează afacerea. Ulterior te poți ocupa tihnit de detalii.
- Comportă-te exemplar cu angajații tăi
Sub presiunea stresului de zi cu zi, mulți dintre liderii de echipă au tendința de a-și trata subalternii cu dispreț, de a-i repezi și de a uita de bunele maniere față de aceștia. Personalul hotelier tratat într-o asemenea manieră va reflecta comportamentul tău nepoliticos asupra clienților, interacționând cu aceștia pe un ton răstit și tratându-și sarcinile cu superficialitate.
Determină-ți coechipierii să dea tot ce au mai bun în fiecare zi de lucru, comportându-te ca un adevărat lider, cu înțelegere, demnitate și seriozitate. În felul acesta, vei observa că fiecare dintre angajații tăi va depune eforturi imense pentru a nu te dezamăgi și va servi cu plăcere musafirii, care cu siguranță vor fi încântați de atitudinea exemplară a personalului.
- Investește în experiențe inedite
Mulți dintre oameni visează la un concediu lung și relaxant și își rezervă câte o săptămână sau chiar două la hotel într-o zonă liniștită pentru a avea răgazul de a lenevi toată ziua. În majoritatea covârșitoare a cazurilor, după două-trei zile de stat degeaba, turiștii încep să se plictisească și caută diverse activități pe care să le practice cât mai aproape de hotel. Profită de această tendință a călătorilor și investește într-o saună, o bucătărie de vară publică și o sală de dans popular. Clienții tăi vor fi foarte încântați că au ocazia să trăiască felurite experiențe deosebite și vor considera sejurul unul reușit.
Pentru a avea succes în domeniul HoReCa, este absolut necesar să dispui de un al șaselea simț, cel al cerințelor pieței pe care se desfășoară afacerea ta. În domeniul hotelier, trebuie să te concentrezi foarte tare pe stările trăite de personal și de oaspeți pentru a te putea lăuda cu o pensiune cu recenzii preponderent pozitive!
Sursa foto: unsplash.com
Lasa un raspuns