Luna martie este dedicată femeii, astfel în prag de primăvară femeile care au ales să-și facă cumpărăturile în Shopping City Suceava au fost răsfăţate cu peste 1000 de premii instant, dar și cu flori cu cele mai frumoase gânduri de ziua lor. Campania „Primăvara începe cu premii de răsfăţ” le-a făcut fericite atât pe doamnele şi domnişoarele, cât şi pe domnii care au avut ocazia de a câștiga cadouri speciale pentru cele mai importante femei din viaţa lor.
Prezentările de modă au adus în faţa publicului cele mai noi colecţii de primăvară-vară 2014 a brandurilor din Shopping City. Astfel, publicul a putut admira atât ţinute fresh, de primăvară, propuse de magazinele Raison d` Etre by Insense, New Yorker, Takko Fashion, Carrefour, New Line, Next Level ,Kartel, Orsay și Texval. În plus, Camiceria Italiana și Coax au prezentat noile tendințe în moda masculină. Şi cum orice ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.
Cea mai spectaculoasă colecție a aparținut designer-ului George Hojbotă și poartă numele de „Butterfly Effect”. George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români. Hojbotă a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de sâmbătă, o colecţie haute-couture avangardistă spectaculoasă, prezentată şi la Romanian Fashion Week 2013-2014.
Nici pasionații de shopping prezenți la eveniment nu au fost uitaţi, cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei au asigurat primilor 200 de clienţi vouchere în valoare de 50 lei fiecare. Pentru a putea beneficia pe loc de premiile puse în joc, clienţii trebuiau să se prezinte cu bonurile fiscale la Info Point-ul special amenajat. De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cei mai curajoși dintre spectatori au câștigat vouchere oferit de Splend`or , Benevenuti sau Plusoptic.
Salonul D`Anais din Shopping City Suceava a asigurat coafura şi machiajul modelelor.
Show-ul de modă prin care organizatorii evenimentului au ales să întâmpine primăvara a fost unul de bun augur, diversitatea şi varietatea stilurilor, de o parte şi reacţia publicului, de cealaltă parte, fiind garanturi ale unui eveniment reușit.
Cel mai frumos cadou pe care Shopping City Suceava l-a oferit doamnelor şi domnişoarelor a fost concertul DEEPCENTRAL. Publicul a fredonat timp de aproximativ o oră cele mai cunoscute melodii din repertoriul îndrăgitilor artiști “Russian girl“, ”In love”, “Music makes me free” sau noile lansate „Sus până la cer” şi „O stea”.
Lasa un raspuns