Aceeași sursă afirmă că s-au înregistrat 97 de reclamaţii, cele mai multe vizând serviciile de telefonie mobilă, aspectul cel mai des reclamat fiind refuzul operatorilor de a da curs solicitărilor de reziliere a contractelor, urmat de serviciile de furnizare a energiei electrice şi gaz, unde ca aspecte reclamate au fost facturarea incorectă şi debranşarea abuzivă.
Tot în luna octombrie, CJPC a mai desfăşurat o serie de controale privind respectarea prevederilor la prestatorii de servicii de estetică, etichetarea băuturilor spirtoase şi comercializarea pâinii.
Cât priveşte controalele ce au vizat respectarea prevederilor legale la prestatorii de servicii de estetică şi igienă personală, comisarii suceveni au efectuat 35 de acţiuni de verificare, aplicându-se 12 amenzi în valoare de 9.350 de lei şi 13 avertismente. Potrivit comisarului şef Vasile Latiş, „deficienţele se referă la lipsa afişajului cerut de legislaţia în vigoare la produsele marcate cu simbol PAO (Period After Opening) sau produse cosmetice expirate”.
Referitor la respectarea prevederilor legale privind comercializarea pâinii şi a produselor de panificaţie, în octombrie s-au efectuat 28 de acţiuni de control, aplicându-se 12 amenzi în valoare de 20.600 lei şi 5 avertismente.
„Ca deficienţe s-au reţinut lipsa preţurilor, lipsa gramajului sau scrierea incorectă a ingredientelor”, a mai precizat Vasile Latiş.
Lasa un raspuns