Dacă e să ne gândim în medie cât timp petrecem online, este deja un punct câștigat să optezi pentru promovarea de acest tip. Studiile arată că partea de social media înseamnă aproximativ 18% din acest domeniu, cu o creștere semnificativă de 34%, unde tinerii dețin marea parte din procente. Tendințele sunt clar legate de petrecere a timpului online, 18,6 ore pe săptămână, cu 75% fiind tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani.
Urmărind aceste tendințe și raportat la mediul afacerilor, acolo unde se necesită clar o expunere cât mai mare a brand-ului, se cunoaște nevoia de adaptare la modelul modern. Cu alte cuvinte, promovarea pe platforme online de orice tip. Ar putea fi un banner, un logo, un blog. Orice ar putea să te scoată din anonimat. Orice ar fi necesar pentru ca brand-ul tău să se contureze. Și asta nu pentru o satisfacție personală, ci pentru că te adresezi consumatorului.
Pășind în lumea online, acolo unde îți încerci norocul, dai peste o sumedenie de termeni. SEO, optimizare…doar un specialist te poate îndruma. Căci nu, nu este de ajuns să te înscrii pe o platformă online și să consideri că ai făcut suficiente pentru ca brandul să fie promovat. Aici intervine E-Advertising. Să-i spunem mai popular și pe scurt, căci formula completă este European Advertising Network. Și numele îți sugerează domeniul de activitate, însă nu de ajuns în a-și prezenta serviciile. Practic și pe scurt, promit și se străduiesc să te aducă pe prima pagină în motoarele de căutare, să fii cât mai expus prin metode diverse, să îți crești interesul în ochii consumatorilor, de unde și o continuitate de succes a afacerii.
Însă încrederea a ceea ce E-Advertising oferă vine dintr-o aprofundare a subiectului. Promovare pe social media, o extensie a site-ului pe platforme de socializare dintre cele mai populare, promovare SEO cu conținut de asemenea, webdesign, webhosting și lista continuă. Pachetele sunt pentru fiecare, căci vânzându-te încă explorat a ceea ce promovarea online înseamnă, ai dori poate pentru început să optezi pentru servicii minime. Ca un experiment. Pentru că experiența proprie, puterea exemplului îți va demonstra eficiența și beneficiile pe care le ai, de îndată ce investești în acest domeniu. Acolo unde vorbim deja de marea ligă, pachetele sunt pe măsură.
Și încrederea vine treptat, așa cum a venit si în cazul celor care au pus bazele acestei afaceri. La rândul lor, înțelegând că lucrurile nu au cum să se mobilizeze fără efort, încredere și muncă, însă la care se adaugă adaptarea la vremurile noi. Ai putea spune același lucru și despre ei – doi tineri moderni. Și asta în adevăratul sens al cuvântului. Însă, în ciuda vârstei, demonstrează puterea minții sclipitoare și a ambiției de a face afaceri. Andrei Ursachi și Eugen Sotropa. Sau Eugen și Andrei. Oricum îi iei, sunt la pachet. Prieteni la început, colaboratori și oameni de afaceri. Drumul lor a pornit ușor și timid, însă au crezut că vor putea face mai mult. Cu stupoare aflăm că au pus bazele firmei cu 2 ani în urmă. Asta pentru că raportat la ceea ce au realizat până acum, este de mirat însă de apreciat în egală măsură. Se bucurau de cunoștințe în domeniu, însă știau că nu e de ajuns. Începutul, ca orice prim pas, marca întrebări și dileme. Dar este o vorbă populară care spune “unde-s doi puterea crește”, de unde și o scurtă caracterizare a modului în care cei doi au reușit.
Încercau să pătrundă pe o piață unde experiența în afaceri era absolut necesară. Competiția însă nu a dat bătăi de cap. Daca îi întrebi și acum sunt modești și spun că încă mai doresc dezvoltare. Și-au ales un sediu în Suceava, o locație strategică, și-au adunat în rândul celor care să lucreze în echipa lor oameni competenți și așa cum o făceau încă de la bun început, lucrează cot la cot cu aceștia. Poate că la un alt nivel.
Și-au scris povestea de succes prin intermediul E-Advertising, iar acum împărtășesc la rândul lor povestea care să ofere succes tuturor celor din mediul afacerilor. Te promovează indiferent de ce nivel ești sau ce serviciu oferi. Cu o transparență care să facă orice client chiar și necunoscător în domeniu, mult mai încrezător. Explicat de la cap la coadă, cum spune românul, înțelegi de ce ai nevoie de ei. De ce un blog? De ce optimizare SEO? Îți vor răspunde clar: luând cazul tău și fiind în căutarea unui serviciu, mergi online să cauți. Preferințele diferă, locația de asemenea, însă cert este că te vei plictisi să ajungi la pagina 10 sau mai mult în motoarele de căutare. Marea bătălie este pentru primele locuri. Ca la orice competiție, primele locuri sunt cele de onoare. Iată doar scurta poveste a modului în care E-Advertising te ajută. Îți dezvoltă afacerea când ajungi la partea de prezentare și promovare. Un site web este cel mai adesea ales, însă nu reprezintă singurul lucru de care se vor ocupa. Un logo care să te reprezinte, un mesaj bine transmis și acolo unde trebuie.
Căci ne-am conturat o cu totul altă lume decât ce știam până acum. Societatea actuală este dominată de domeniul IT, de mediul online. Aici se petrec lucruri menite să ne ajute în viața reală. Aici îți faci prieteni, cunoști domenii, găsești interese sau împărtășești experiențe. Dincolo de acestea, aici te promovezi și din rândul consumatorului, avantajul este acela de a descoperi despre un serviciu în mod util și rapid. O unealtă la îndemâna oricui, la orice oră. Și dacă avem atât de multă disponibilitate, de ce să nu profităm de ea și în scopul de a atinge succesul prin prisma promovării serviciilor?!
Lasa un raspuns