Pentru evitarea aglomeraţiei, asigurarea unor servicii civilizate şi soluţionarea cu operativitate a tuturor cererilor, programului de lucru al personalului Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Suceava se modifică în perioada 01-19 august 2016, după cum urmează:
– preluare imagini şi documente la sediul serviciului: zilnic: 08:00 – 19:00
– punctul de lucru mobil Rădăuţi: marţi: 08:00-16:00
Programul de eliberări paşapoarte la sediul serviciului a rămas neschimbat, respectiv: luni, marţi, joi, vineri: 08:30-16:30, miercuri: 08:30 – 18:30.
Solicitanţii se pot programa on-line, pe site-ul www.prefecturasuceava.ro.
La sediul serviciului, în fiecare dimineaţă, pentru ziua în curs, pe baza actului de identitate, se distribuie bonuri cu numere de ordine şi se comunică intervalul orar când trebuie sa se revină cu documentele şi chitanţele achitate pe numele titularului de paşaport. Pentru a evita orice neînţelegere, precizăm că nu este posibil ca o persoană să primească bon decât pentru sine ori familia sa.
Solicitanții sunt informați că în această perioadă, zilnic, la ora 7:30 se distribuie un număr de 220 bonuri de ordine, iar la o stație de lucru sunt programate on-line câte 105 persoane.
Valabilitatea paşaportului simplu electronic este de 5 ani, iar pentru minori cu vârsta sub 12 ani – 3 ani. Termenul de eliberare este de 14 zile calendaristice, taxele fiind 283 lei pentru documentele cu valabilitate 5 ani, 258 lei pentru cele cu valabilitate 3 ani.
Valabilitatea paşaportului simplu temporar este de 12 luni, termenul de eliberare fiind între 2 ore şi 3 zile lucrătoare, taxele însumând 219 lei.
Taxa de pașaport se poate achita la ghișeul de trezorerie din sediul serviciului, în intervalul orar 08.00-15.00, de luni până joi, iar vineri în intervalul orar 08.00-13.00 sau la Trezoreria municipiului Suceava (lângă magazinul BUCOVINA), program: luni, marți, joi, vineri 8.30-16.30, miercuri 8.00-18.30. Plata în numerar a acestor taxe nu se mai face prin casieriile CEC Bank.
Alte modalități de plată:
– internet banking (momentan numai pentru pașapoartele simple electronice, nu și pentru cele temporare);
– virament bancar (la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către contul unic deschis de către Instituţia Prefectului – județul Suceava);
– mandat poştal (la orice oficiu poștal).
Contul pentru încasarea taxei de paşaport (constituită din contravaloarea paşaportului şi taxa pentru serviciul public prestat) este RO64TREZ591502602X008640, deschis la Trezoreria Municipiului Suceava, beneficiar Instituţia Prefectului – judeţul Suceava, CUI 4244032.
Este obligatoriu ca pe documentul de plată emis de bănci sau oficiile postale să fie înscrise următoarele informaţii:
– CNP-ul şi numele persoanei beneficiare a serviciului solicitat (titularul pașaportului);
– contul IBAN, codul fiscal şi denumirea Instituţiei Prefectului-județul Suceava;
– suma şi tipul de document pentru care se încasează plata.
Lasa un raspuns