La nivelul Primăriei municipiului Suceava, pentru a preveni răspândirea Coronavirusului (COVID -19), la intrarea în instituție este prezent un ofițer de serviciu și câte un reprezentant al fiecărui departament care asigură serviciile corespunzătoare cetățenilor.
„De asemenea, reamintesc faptul că Primăria municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc”, a precizat viceprimarul Lucian Harșovschi.
Acesta le recomandă sucevenilor să acceseze online informațiile și formularele disponibile pe site-ul primăriei.
Astfel, pentru a verifica stadiul soluționării cererilor dumneavoastră, accesați http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/AllByUNID/C7FE65EC77619B7742257489004B1C7E?OpenDocument, unde se introduce numărul bonului și data înregistrării.
La subsecțiunea „Formulare”, puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte.
Pentru plata impozitelor și a taxelor locale, puteți accesa https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public.
„În cazul în care nu aveți acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele Primăriei, recomand să solicitați informațiile de care aveți nevoie apelând numărul de telefon: 0230 212 696. Protejați-vă pe voi și pe apropiații voștri. Limitarea infectării cu coronavirus depinde de implicarea tuturor”, a adăugat viceprimarul sucevean.
Lasa un raspuns