Kaufland România intenționează construirea unui supermagazin, în cartierul Burdujeni, pe o suprafață de aproximativ 2 hectare.
Centru comercial se va încadra în noul concept al companiei, acela de open mall. Astfel, pe lângă hypermarketul propriu, vor fi amenajate galerii comerciale extinse, care găzduiesc magazine ale chiriașilor, zone de food court, cu restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile.
Astfel, cei de la Kaufland doresc reinventarea experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket.
„ Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.
Lasa un raspuns