„Bucovina Mica Europă” (Bucovina Little Europe), Bucovina nemaivăzută” (Unseen Bucovina) dar și oferta turistică pentru piața externă incluzând și Aeroportul „Ștefan cel Mare” sunt principalele teme care vor fi promovate în cadrul târgului. „Plec la acest forum cu ideea clară de a putea comunica celor prezenți, foarte multe agenții de turism, de transportatori internaționali, de structuri specializate de comunicare turistică de faptul că Suceava este pregătită din toate punctele de vedere cu o structură turistică și de transport foarte în regulă”, a declarat Nechifor.
Înainte de a pleca la București, Nechifor a spus că va avea discuții cu turoperatorii suceveni, cu proprietarii de hoteluri și pensiuni pentru a propune pachete turistice atractive pentru piața externă. „Sigur că toți înțelegem faptul că avem foarte multe structuri turistice în județ, peste 10.000 de locuri de cazare în hoteluri și pensiuni, dar un lucru trebuie să construim împreună și asta nu ține doar de noi și anume, să putem veni pentru piața externă cu pachete de servcii. Deocamdată în Bucovina e greu de găsit un pachet de servicii complex, care să presupună și transport aerian și variante de deplasare în regiune, care să presupună și programe artistice mai complexe, tururi opționale, așa cum trebuie să arate un pachet de servicii turistice”, a afirmat Nechifor.
Următorul pas în promovarea regiunii este aducerea a cât mai multor turiști care să viziteze județul Suceava. Nu doar charterele sunt importante ci și avioanele de mari dimensiuni, care pot aduce 200 de vizitatori o dată. „Charterele sunt foarte importante pentru noi. Trebuie să facem un pas important de la un turism făcut de multe ori individual sau printr-o promovare pe care o face și Consiliul Județean dar și structurile turistice la o variantă în care să fim capabili să venim cu avioane mari care să aducă 100-200 de pasageri și cărora să le putem oferi în jur de 4-5 zile în Bucovina, foarte complexe care să integreze turismul clasic la mănăstiri dar și programele deja enunțate, mai noi, mai inovatoare în turism și mă refer la conceptele „Bucovina Nemaivăzută” și „Bucovina Mica Europă”, care vor fi prezentate oficial la București”, a spus Nechifor.
În final preşedintele Nechifor a amintit că una dintre ţintele sale vizează creşterea duratei medii de şedere a turiştilor, care în prezent este de aproximativ două zile.
Lasa un raspuns