Aceasta este nemulțumită de valoarea brandului Steaua București pe care Ministerul Apărării a stabilit-o.
„Sunt stelistă dintotdeauna. Am fost la multe din meciurile jucate de Steaua București, m-am bucurat la victorii și am suferit pentru înfrângeri. Fetița mea de 12 ani este și ea suporter al aceleiași echipe. Ca mine sunt alți români și nenumărate familii pentru care Steaua București este parte din viața noastră. Ne-am bucurat împreună, ne-am întristat împreună, și mai mult decât orice, am trăit la unison aceeași speranță și același vis”, a declarat Steliana Miron.
Senatorul a subliniat că nu știe care a fost metoda de evaluare a brandului și este de părere că aceasta s-a realizat prin compararea brandurile celor de la FC Barcelona sau Real Madrid.
„Cât de corectă poate fi o astfel de evaluare? Cât de relevant este să compari prețul unui apartament din Spania sau Marea Britanie cu prețul unuia din România? Cât de relevant este să compari valoarea unei mărci din domeniul sportiv fără să iei în calcul indicatorii economici și sociali din țară, sau mai important, fără să iei în considerație anvergura pieței sportive românești. Se compară contractele de publicitate și drepturile de televizare din alte campioane cu cele din țară? Se compară salariile sau valoarea jucătorilor de la noi cu cei din campionatul spaniol sau britanic? Și atunci, domnule ministru, cum s-ar putea compara valoarea mărcilor atâta vreme cât ele nu se manifestă în vid, ci într-un spațiu specific definit prin consumatori, piață și bani”, a suținut Steliana Miron.
Aceasta a menționat că nu este interesată de cine este acționar sau de către cine este gestionat Clubul Steaua. Ea este interesată de viitorul acestui nume, de faptul că echipa de fotbal nu mai poate juca în Ghencea și nu mai are dreptul să folosească simbolurile sale.
„Domnule Ministru, nu vă cer să fiți stelist, deși sunteți în fruntea Ministerului Apărării. Vă cer să fiți însă un bun român. Nu îngropați Steaua București, nu o transformați într-o piesă de muzeu, pusă la păstrat în documentele contabile ale Ministerului. Acest club înseamnă mult mai mult decât numărul de medalii și cupe obținute de-a lungul anilor. Acest club înseamnă copilăria noastră, înseamnă prezentul tinerilor noștri și viitorul celor care și-au luat ca model jucătorii anilor de glorie al clubului: Gheorghe Hagi, Marius Lăcătuș, Helmuth Duckadam și toți ceilalți”, a concluzionat senatorul.
Evaluatorul autorizat ANEVAR, selectat prin procedură competitivă şi transparentă de către CSA „Steaua”, a încheiat procedura de evaluare a brandului „Steaua Bucureşti”, stabilind valoarea acestuia la peste 57 milioane de euro.
Lasa un raspuns